Zsefy Zsanett

Debrecenben születtem és élek, házasságban. Két felnőtt fiunk van. Boldog gyermekkorom példaképei szüleim voltak. Édesanyám szeretete, toleranciája, betegsége ellenére is örök vidámsága, irodalomszeretete, édesapám állandó tettrekészsége, amit mindig valós tettek követtek, örök tudásvágya - felnőtt fejjel is állandóan képezte magát -, kitartása, precizitása volt követendő előttem.
Általánosban kórusban, trióban énekeltem, hét évig hegedülni tanultam, - ami inkább csak a zeneszeretet elmélyítéséhez volt elegendő - . Rajzoltam, festettem, de ez utóbbi képességem kibontakoztatására, budapesti tanulmányokra már nem futotta egy keresetből. Így a KLTE Gyakorló Gimnáziumába jelentkeztem és érettségiztem fizika-kémia szakon. Ezt követően 1969 - ben - a mai TEVA Gyógyszergyár elődjénél, a BIOGAL-ban kezdtem el dolgozni, miközben vegyésztechnikusi oklevelet is szereztem Furcsa, de soha nem akartam - hiába voltam kémiából is jeles - vegyészettel foglalkozni. Ennek ellenére már az első hónapokban megpecsételődött a sorsom: a kutatás területén annyi érdekességet, szépséget találtam, s nem utolsó sorban egy manapság már ritka jelenséget: egy fantasztikusan összetartó, tettre kész csapatot, hogy - szüleim bánatára - letettem az orvosi pályáról.
Ekkortájt kezdtem el komolyabban verseket írni... Az olvasás szeretetét szüleimnek, az irodalom, s azon belül a versekhez vonzódásomat - így visszatekintve - Dr.Kiss Tamás költő tanáromnak tulajdonítom.

Miután az utolsó másfél évtizedben végzett környezetvédelmi előadói, és labortechnikusi munkám nyugállományba vonulásommal már csak emlék maradt, újra előjött a vágy - s az internet meg is adta a lehetőséget -, hogy írogassak, s azt másokkal is megosszam. Jelen voltam, és vagyok több portálon, internetes újságban. Hangzottak el verseim az Origó-Ház Rádió Mecsekszabolcs műsoraiban, találkozókon, esküvőn, és kértek el verset iskolai rendezvényre (szavalóversenyre) is. Újabban pár versemet videón is lehet olvasni, vagy hallgatni a You Tube csatornán, és néhányat megzenésítettek. 
Eddig 15 kötetben - antológiákban, évkönyvekben - jelentek meg verseim írói álnevemen (Zsefy Zsanett), vagy valós nevemen: Bakkné Szentesi Csilla.
Néhány videó:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése