Rozsnyói Ferenc
(Debrecen, 1973. augusztus 18.)

Azt hiszem, szerencsésnek mondhatom magam, mert művészetkedvelő családban nőttem fel,
rengeteg könyv között, így már kisgyermekként is sokat olvastam.
A versírás felé, csak jóval később, főiskolás koromban fordultam, itt is köszönöm ezt csalfa
múzsáimnak. Akkor egy pár versem megjelent az iskolai újságban, de nem folytattam az írást.
Foglalkoztam sok mindennel, koptattam az iskolapadot, legutóbb jogász szakon szereztem diplomát.
Jó négy-öt esztendőnként elkezdtem újra írogatni, néha csak azért, hogy a kimondatlan, vagy épp
kimondhatatlan szavak legalább a papírra folyhassanak. Próbálkoztam prózai alkotások, színdarabok
írásával is, de itt is sok befejezetlen mondat maradt.
Sok vers és verstöredék pihent eddig a fiókomban, talán már megértek arra, hogy publikáljam őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése