Vaskó Ági

Maglódon születtem, egy- akkor még -aranyos falucskában, majd egy éves gyermekként Tényőre kerültem. Itt repült el gyermekkorom, ide vágyik vissza kóbor lelkem, hisz az itt eltöltött tizenhat év mélyen a sejtjeimbe ivódott. Gyermekként ontottam a verseket, „Miska bácsi leveles ládája” szorgalmasan válaszolt is rájuk.
Fiatal leányként, a sors vargabetűjével visszakerültem Maglódra, azóta is itt élek. A kis faluból város lett, a leányból asszony és anya, aki mára már nyugdíjas.

A gyermekkori versíró lángolásom harminc évig szunnyadt a mélybe , majd feltört és most épp utat keres. 2009-ben regisztráltam a Poetra, mint csendes szemlélő, majd összeszedtem a bátorságom, és feltettem én is a verseimet. A visszajelzés kedvező volt, ami lendületet adott és most egymásután születnek meg lelkem rezdülései.

Megjelent versem a

2009-es Poet évkönyvben
2010 Száz Szerelmes vers című könyvben és
2011-ben Magasztos ihletés című verses könyvben.

2011.11.24 –én Maglód Városi Könyvtár felkért egy bemutatkozásra.Örömmel tettem eleget a felkérésnek, mert így a versek mellett megismerték képeimet, grafikáimat is.Annak ellenére, hogy előadói és parodista énemet már ismerte a város, ezúttal is nagy sikert arattam velük.
2012-ben a II országos Nyugdíjas KI-Mit-Tud-ón Hévízen, Ezüstéremmel jutalmazták parodizálásomat.
2012-ben Augusztus 20-án a Maglód Városi Önkormányzat  DOMJÁN EDIT DÍJJAL jutalmazta a kulturális életben kifejtett munkámat.A nagy megtiszteltetést még most is alig akarom elhinni.
2013.05.16-án az Édentől Északra Művészeti Csoport
Jobb idők fényére várva - pénz-fődíjas versíró pályázatán - negyedik lettem.
2013.10.27-én az Édentől Északra Művészeti Csoport
Vers-eszenciák - pénz-fődíjas versíró pályázatán
hatodik lettem.
2013.12.hóban a Holnap Magazin kiadásában, a Hólepte történetek című könyvben, két versem jelent meg.

De a legnagyobb öröm számomra a 2013 06.01-én Tényőn történő egy órás bemutatkozásom volt, hisz a képeim, alkotásaim, a paródiáim és az elszavalt verseim kapcsán, az itt élők, jobban megismerhették a hajdani Tényői kisdiákot. Felemelő érzés volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése